Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies.

Witaj na stronie poświęconej treningowi mięśni głębokich oraz dna miednicy.

Ciało intuicyjnie wie, co jest dla niego dobre, samo dąży do równowagi.

Jeśli czasem boli, to po to, by dać Ci znać, że dzieje się coś niepożądanego.Wiem, że czasem łatwo o tym zapomnieć, jednak nie warto lekceważyć niepokojących sygnałów.



Mam na imię Kamila i uważam, że mam dobre ciało.
Myślisz, że to próżność? W takim razie zachęcam Cię do czytania dalej.

Mam dobre ciało i Ty też takie masz!

Ciało intuicyjnie wie, co jest dla niego zdrowe, samo dąży do równowagi, harmonii i braku bólu. Jeśli czasem boli, to po to, by dać Ci znać, że dzieje się coś niepożądanego. Wiem, że czasem łatwo o tym zapomnieć, jednak nie warto lekceważyć niepokojących sygnałów.

Z wykształcenia jestem szkoleniowcem i edukatorką seksualną, a przez ostatnie 10 lat prowadziłam szkolenia między innymi z zakresu work-life balance. Następnie przyszedł czas na sport - w 2013 zdobyłam uprawnienia instruktora sportu i rekreacji oraz trenera personalnego. Ciało to jednak nie tylko to, co widać na zewnątrz. Wiedząc to ukończyłam kursy instruktorskie dwóch szwajcarskich metod - CANTIENICA® - Program Power oraz BeBo® Trening Dna Miednicy (metoda rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne), by właściwie zadbać o mięśnie głębokie i dna miednicy moje i moich kursantek. Obecnie uczę się pracy klasyczną metodą Jospeha Pilatesa z wykorzystaniem Reformera.

Praktykowanie ćwiczeń skierowanych na głębokie partie mięśni sprawia, że wszystkie aktywności fizyczne - od tych codziennych, po ściśle związane ze sportem, wykonuje się z większą łatwością i bez bólu. Trening mięśni dna miednicy zwiększa świadomość ciała, ale jest również świetną profilaktyką nietrzymania moczu i obniżenia narządów u kobiet.

Jeśli chcesz się przekonać o tym na własnym ciele, zapraszam Cię do wspólnego treningu.

O metodzie:

Trening mięśni głębokich i dna miednicy jest metodą fitness o działaniu terapeutycznym. Podczas ćwiczeń pracujemy mięśniami głębokimi, ustawiając szkielet w taki sposób, jaki jest dla niego prawidłowy, a który niestety często wypaczony jest złymi nawykami, siedzącym trybem życia oraz stresem.

Trening mięśni głębokich i dna miednicy nigdy nie przeciąży ciała, ponieważ nawiązuje do treningu funkcjonalnego, w którym w sposób prawidłowy odzwierciedlamy naturalne, codzienne ruchy.

Standardowy trening fitness zajmuje się głównie mięśniami powierzchniowymi, my natomiast skupiamy się na mięśniach głębokich, za fundament uznając kręgosłup i miednicę. Dlaczego? Ponieważ aktywacja miednicy wpływa na resztę ciała – szkielet się napręża, ciało się prostuje, a organy przestają być uciskane. To wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie, sposób poruszania się, ale także działa profilaktycznie w przypadku takich schorzeń jak wysiłkowe nietrzymanie moczu, bóle kręgosłupa, a nawet migreny! Dodatkowo trening często poprawia jakość życia kobiet cierpiących na bolesne miesiączki.

Cytując moją kursantkę: „po treningu czuję się wyciągnięta, bardziej wyprostowana i na swój sposób rozluźniona. To zupełnie nowe uczucie :)”.

Dla kogo:

Dla każdego. Trening mięśni głębokich i dna miednicy jest rekomendowany zwłaszcza:

  • kobietom,

    którym zależy na prawidłowym utrzymaniu ciąży i zapobieganiu nietrzymaniu moczu

  • kobietom w ciąży,

    które nie chcą rezygnować z aktywnego trybu życia;

  • kobietom dojrzałym,

    którym metoda pomaga w utrzymaniu właściwego położenia narządów rodnych w okresie menopauzy;

  • młodym mamom,

    którym ćwiczenia pomagają szybko wrócić do sylwetki i sprawności sprzed ciąży;

  • mężczyznom,

    trening zwiększa świadomość ciała i działa wzmacniająco.

  • osobom aktywnym fizycznie,

    (tancerkom/tancerzom, uprawiającym trening siłowy oraz sporty wyczynowe) - pokazuje nowe możliwości ciała. Poprzez trening mięśni core uczymy się czerpać siłę z mięśni głębokich, a nie powierzchniowych.

Oferta:

  • regularne zajęcia grupowe

    trwające 60 min

    cena karnetu według cennika szkoły. Chcesz wiedzieć gdzie teraz uczę -
    skontaktuj się ze mną »

  • cykliczne warsztaty weekendowe

    zapowiadane z wyprzedzeniem na FB Dobre Ciało. Nie korzystasz? Napisz do mnie mail z pytaniem lub zapisz się do newslettera.

  • spotkania indywidualne

    150 PLN / 60 min

    pierwsze spotkanie zawsze zawiera wprowadzenie teoretyczne do treningu mięśni głębokich i dna miednicy.

Kontakt

Kamila Raczyńska
Warszawa
570 609 701

Jeśli chcesz się dowiedzieć gdzie aktualnie prowadzę zajęcia grupowe oraz indywidualne i umówić się ze mną na trening, skontaktuj się ze mną poprzez formularz zamieszczony obok lub napisz do mnie mail na adres kontakt@dobrecialo.pl.

O aktualnych warsztatach i innych wydarzeniach najszybciej dowiesz się z FB Dobre Ciało, gdzie również Cię zapraszam.
Jeśli wolisz kontakt telefoniczny, najłatwiej będzie nam się skontaktować w dni powszednie po godzinie 19:00.

Do zobaczenia na zajęciach:)